Hip om duurzaam te zijn

Duurzaam hip zijn, dat promootten zo'n 25 bedrijven en kennisinstellingen afgelopen zaterdag in Amsterdam. De marketingcampagne trok aandacht met luide muziek op het plein voor de Beurs van Berlage. Er was een modeshow voor duurzame kleren, duurzame sapjes en Fair Food-flyers werden uitgedeeld en je mocht een rondje rijden op een electronische scooter. Binnen in het Beursgebouw werd serieuzer campagne gevoerd, daar stonden de stands van grote bedrijven als KLM, Ernst&Young en Shell. In jasje-dasje stonden hun voorlichters klaar om belangstellenden te informeren hoe makkelijk modern leven en duurzaamheid samengaan.

LEES ALLE ARTIKELEN GRATIS

Onafhankelijke journalistiek is essentieel om een snel veranderende wereld te kunnen begrijpen. Daarom is een platform van nieuwe makers belangrijk. Vind jij dat ook? Steun ons dan door lid te worden of met een financiële bijdrage.

Word gratis lid Investeer in ons

Al ingeschreven voor onze nieuwsbrief en/of in ons geinvesteerd? Vul je e-mailadres is om toegang te krijgen.