Nieuwe journalisten in een veranderende wereld

 

 
Met de hitsingle Britain come Back doet boyband Breunion Boys een uiterste poging om Brexit ongedaan te maken.  lees verder
  • 9% bereikt
Nog 64 dagen te gaan
 

Lost in Europe

door LOST IN EUROPE

Er zijn meer dan 10.000 migrantenkinderen vermist binnen Europa. Er lijkt niemand naar hen om te kijken. Toch…  lees verder

  • 5.2% bereikt
Nog 157 dagen te gaan

Golfbrekers

door Amanda Brouwers, Egbert Minnema

Geluid: intiem én ergerlijk. Maar waarom eigenlijk?  lees verder

  • 5.6% bereikt
Nog 0 dagen te gaan

De malafide invoer van Slowaakse pups

door Annick Hus

De Nederlandse overheid wil, naar Belgisch voorbeeld, een white list invoeren met honden exporteurs. Dit zou een…  lees verder

  • 11.8% bereikt
Nog 0 dagen te gaan

Wie is Europa?

door Sara-May Leeflang

Wie is Europa? Ik wil het weten. Wie zijn al die mensen in Europa? En wat vinden zij eigenlijk van Europa?  lees verder

  • 40.4% bereikt
Nog 0 dagen te gaan
  • 23 projecten
  • 580 donateurs
  • 35613 euro
  • 61% geslaagd

Crowdfunding hoe het werkt

Journalisten pitchen hier hun producties. Het publiek bepaalt of het plan interessant genoeg is om uit te werken. Hoe? Door hen te steunen met een kleine óf een grote financiele bijdrage.

Spreekt een project je aan? Steun de makers.

 
 

Start je eigen project

Wil je een project starten?
Heb jij een onderwerp waar je in wilt duiken? Een artikel, fotoserie, video- of radioproject of multimediaal werk?

Beschrijf je plan, maak een realistische begroting, vertel iets over jezelf en e-mail dat naar crowd@verspers.nl